Zabezpeceni DNS [was: Re: Jednodisketova distribuce...]

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Říjen 21 16:00:07 CEST 2002

On Sun, Oct 20, 2002 at 05:56:14PM +0200, David Rohleder wrote:

> Myslim, ze jsem to cetl v jinem RFC, jenomze ho zrovna jako na potvoru
> nemuzu najit. Psalo se v nem, ze fragmentace a defragmentace pri
> omezeni linkove vrstvy na pakety mensi nez 576 se musi delat na
> linkove vrstve.

Jestli to někde najdete, tak mi, prosím, pošlete odkaz. Protože jestliže
v RFC 791 (specifikace IP, takže tam se určitě píše o síťové vrstvě)
uvádějí konkrétní příklad, kdy je MTU=280, pak by měla být taková možnost
zcela korektní (a také jsem z toho vždy vycházel).

                                                           Michal Kubeček