gcc-2.96 vs. gcc-3.x

j.taimr j.taimr na chello.nl
Neděle Říjen 20 21:17:54 CEST 2002

Zdravím všechny.
Mám otázku pro c++ borce: co se to zase přihodilo pěkného s manglingem mezi
gcc-2.96 a gcc-3.x ? Dá se to nějak obejít?
Situace, která se mi přihodila (a vůbec se mi nelíbí a nevím, kudy z toho
ven):
- program  A požaduje qt verze 3.něco.0, ale nejde kompilovat s gcc-3.x.
- program B  požaduje taky qt verze 3.něco, ale pro změnu nejde kompilovat
s gcc-2.96. Mám-li qt kompilovanou gcc-2.96, pak c++ programy, kompilované
gcc-3.x skápnou s chybovou hláškou o řadě nedefinovaných funkci QT_. Mám-li
qt kompilovanou gcc-3.x, tak totéž udělá c++ program, kompilovaný gcc-2.96.
Tuším, že je to problém manglingu, protože programy, psané v čistém c, to
nedělají, omezuje se to na c++/g++ kompilace. Dá se to nějak obejít ?
Existuje něco jako 'compatibility lib' ? Proboha, přece nebudu přehazovat
verze knihoven podle toho, jaký program potřebuju spustit!
A obecně - existuje nějký bezbolestný způsob, jak přejít od gcc-2.96 na
gcc-3.x kompilované programy, aniž bych vymazal celý disk a začal s
instalací od Adama?
Díky za každou radu....

--
Jan Taimr