gcc-2.96 vs. gcc-3.x

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Pondělí Říjen 21 10:02:59 CEST 2002

j.taimr wrote:
> Mám otázku pro c++ borce: co se to zase přihodilo pěkného s manglingem mezi
> gcc-2.96 a gcc-3.x ? Dá se to nějak obejít?

Otazka neni zcela presna. Lepe by bylo se ptat: "Proc porad predelavaji
mangling a proc jsou gcc 2.96, 3.0, 3.1 a 3.2 v c++ nekompatibilni?" :-)

> Situace, která se mi přihodila (a vůbec se mi nelíbí a nevím, kudy z toho
> ven):
> - program  A požaduje qt verze 3.něco.0, ale nejde kompilovat s gcc-3.x.
> - program B  požaduje taky qt verze 3.něco, ale pro změnu nejde kompilovat
> s gcc-2.96.

Nainstalujte oboje QT-cka, kazdou verzi do zvlastniho adresare a
spoustejte programy s nastavenou LD_LIBRARY_PATH. Compat balik napr. v
SuSE existuje, ale QT3 knihovny tam nejsou.

ML