problem s virtual table v postfix+mysql+cyrus

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Říjen 21 08:57:02 CEST 2002

On Mon, Oct 21, 2002 at 08:30:56AM +0200, Matus wrote:
> Podarilo sa mi rozbehat postfix(1.1) v kombinacii s mysql a cyrusom(2.1.9).
> Vsetko ide dobre az na virtual table. Ked definujem normalnych uzivatelov cize
> uzivatel1 na domena.sk na user1 na domena.sk ide to dobre ale akonahle tam pridam
> @domena.sk na user2 na domena.sk ( cize aby vsetky neexistujuce emailove schranky
> presmeroval do nejakej ) tak to tam presmeruvava vsetku postu, cize aj postu
> pre uzivatel1.

1. maily ohladom MTA pisat na sendmail na linux.cz

2. man 5 virtual
   Postfix-style virtual domain:
   domena.sk	hocico   <- tento riadok treba pridat

   domena.sk by nemala byt v mydestination

   existuje aj Sendmail-style virtual domain - viac info uz spominany:
   man 5 virtual

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE