problem s virtual table v postfix+mysql+cyrus

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Úterý Říjen 22 02:51:05 CEST 2002

On Mon, Oct 21, 2002 at 08:57:02AM +0200, Peter Mann wrote:
> 2. man 5 virtual
>    Postfix-style virtual domain:
>    domena.sk	hocico   <- tento riadok treba pridat
Tento riadok neriesil aspon u mna nic. A v man 5 virtual sa velmi nepise
o tomto probleme. Ja som nasiel riesenie na mailing.postfix.users ,
ktore fungovalo. Pre kazdy zaznam treba vo virtual urobit zaznam
typu
user na domain.com user na domain.com

a potom ked sa prida
@domain.com garbage na domain.com

Tak to robi presne to co v sendmaily. Je to divne riesenie ale funguje,
ak ma niekto lepsie riesenie, prosim poslite ho.

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: hanusiak na sozo.fns.uniba.sk