NTFS a kernel 2.4.18

Zbynek Houska zhouska na cz.foxconn.com
Pondělí Říjen 21 11:48:40 CEST 2002

Co mi tom RH vadi je vec, ze se neda ovlivnit vkompilovani podpory ntfs
primo pri instalaci. Jiste bych pouzil i fat32, ale ta mi nenabidne to co
ntfs - t.j. kvoty, pristupova prava - coz je pri vice uzivatelich nabiledni.

Zbynek

p.s. Opravdu to znamena, ze ten kdo nevi jak kompilovat kernel ci se mu
proste nechce je odkazan napr. na ten zminovany SuSE 8.0? Divne...
-----Original Message-----
From: Peter Mann [mailto:Peter.Mann na tuke.sk]
Sent: Monday, October 21, 2002 10:47 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: NTFS a kernel 2.4.18

On Mon, Oct 21, 2002 at 10:13:26AM +0200, Ing. Vlastimil Pospíchal wrote:
> Otázka sice zněla na RH7.3, ale předpokládám, že by jádra měla být alespoň
> podobná, pokud je stejné číslo verze.

zavisi od distribucie, ake jadro da defaultne ... pri kompilacii je pri
NTFS moznost read-only alebo aj write (DANGEROUS) ... existuju aj
utilitky na rekonstrukciu ntfs po zapise z linuxu, ale neskusal som, ani
by som neodporucal ... ked ide o datovy disk, tak radsej pouzit fat32

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE