Overeni systemoveho hesla ve svem programu

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Říjen 21 15:44:53 CEST 2002

On 21/10/2002, Peter Surda wrote:

> Tak mas asi iny crypt ako ja, moj (RH 7.2) hovori explicitne DES 56bit
> a nic ine. Alebo myslis crypt z PHP?

crypt() na RH 7.2 se chova presne tak, jak bylo receno, tedy s patricnym
saltem pouzije MD5. Nicmene v manu se o tom nepise, zatimco v texinfu
ano.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka