Problem s RPM databazi - duplicitni zaznam o instalovanem balicku

Michal Samek webmaster na tony.cz
Pondělí Říjen 21 12:46:46 CEST 2002

DD,

tak jsem se dneska dobre vytocil.

Instaloval jsem cervenym kobercem aktualni betu evolution a byl tam
nejaky problem, red-carpet to nabidl k atkualizaci hned znovu, tak jsem
to zkusil jeste jednou, zase to nabidl znova - jako by se to
nenaninstalovalo.

Tak jsem to zkusil z terminalu a vsiml jsem si, ze to leha na
post-install skriptu, ktery aktualizuje scrollkeeper. Tam to coredumplo,
rpm ohlasil chybu. To bych jeste bral.

Jake vsak bylo moje nadseni, kdyz se mi po rpm -q evolution objevil ten
balicek jako nainstalovany, a to hned ctyrikrat (ten stejny !!!)

Nejlepsi je na tom fakt, ze diky te duplicite to rpm odmita
odinstalovat. Proste jmeno specifikuje vice balicku a basta. Coz chapu,
ze.

Nesetkali jste se s tim nekdo? Jak vubec muzou velci redhati sprasit tak
zakladni vec? A jak to jde opravit, kdyz nepomohlo ani --rebuilddb?
Mozna se to spravi upgradem na dalsi verzi toho baliku, ale stejne je to
prasarna.

System mam aktualizovany rh73.

--
Michal Samek <webmaster na tony.cz>