Prohlizeni ext2 z windows - WAS:RE: NTFS a kernel 2.4.18

Karel Kral co-as na quick.cz
Středa Říjen 23 07:52:07 CEST 2002

Dne po 21. říjen 2002 12:41 jste napsal(a):

> Nezbyva nez souhlasit a distribuci zatim nechci menit. Alespon ne kvuli
> tomuhle. Takze me napada - existuje nejaka utilitka, ktera by umela cist
> ext2fs z Woken? Vim, ze je, kdysi jsem ji zkousel, ale tedka si nemohu
> vzpomenout kde jsem ji vzal. Napada vas neco?

Pouzivam ltools (konkretne lread v.3.6) . Umi to i zapis do ext2fs. Obcas
potrebuju remote nabehnout do Win98 a zpet se dostanu jen hrabnutim do
/boot/grub/menu.lst ;-) Ovsem je to zapis "velmi maly". Vsiml jsem si, ze po
restartu se partisna checkuje, ale vzdy prosla jako passed ;-)

Karel Kral