NTFS a kernel 2.4.18

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pondělí Říjen 21 13:12:02 CEST 2002

On Mon, Oct 21, 2002 at 12:08:04PM +0200, Zdenek Pytela wrote:

> 	Pokud se vám nelíbí přístup distributora, změňte distribuci.
> Jde asi o to, že standardně zapnutá podpora ntfs by mohla vést k většímu
> počtu problémů, než si kdo dokáže představit, ntfs prostě není dost odladěný
> modul, a našlo by se určitě dost koumáků, kteří by si zapnuli read-write, i
> když se to nedoporučuje, značka "jenom jsem to chtěl zkusit" a "jak se teď
> dostanu k datům, co tam byla?". Kdo chce složitější věci, pro toho určitě
> nebude problém si jádro přeložit.
> --Zdeněk Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>

SuSE 8.0 má ve svém distribučním jádře "NTFS file system support (read only)"
jako modul a "NTFS write support (DANGEROUS)" vypnuto. Domnívám se, že "read
only" je již vychytané a že není problém s jeho použitím. Kdo chce read-write,
musí i v SuSE kompilovat. Řekl bych, že je to rozumné řešení.

Jsem tedy pro obdobné řešení i v RedHatu. I když by data teoreticky nešla
přečíst, alespoň se nepoškodí fs. Na zápis se skutečně lépe hodí fat32.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz