NTFS a kernel 2.4.18 - pravny problem?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Říjen 21 14:04:25 CEST 2002

"Zbynek Houska" <zhouska na cz.foxconn.com> schrieb im Newsbeitrag
news:694E275FA66ED411A73600508B69A76E046D645A na CZ01SVNT05...

> Co mi tom RH vadi je vec, ze se neda ovlivnit vkompilovani podpory ntfs
> primo pri instalaci.

V case RH 7.2 mala podpora NTFS v jadre taky bug, ze zamrzol
cely system (sam som naletel). V RH celkom pochopitelne nemali
naladu to nahanat kvoli par ludom, co to pouzivaju, tak to proste
zakazali.

Situacia v RH 7.3 je zaujimavejsia. Ak sa pozriete do bugzilly,
najdete okrem ineho:

  Additional comment by arjanv na redhat.com on 2002-08-16 14:38:00

  oh believe me I would LOVE to enable ntfs... but it must be legally
  possible / sensible to do so ;(

a toto by ma uz zaujimalo viac. Aky je tam pravny problem - vie
niekto nieco blizsie a smie o tom hovorit?

Zdravi
--
                                                                Stano