zalohovanie (rsync vs. amanda)

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pondělí Říjen 21 14:45:42 CEST 2002

On Thursday 10 October 2002 12:24, you wrote:
> [...]
> backupy je dost specificky pripad co sa tyka velkosti a mnozstva dat -
> jednak je ich dost vela (radovo 100vky GB) a okrem toho su tie data
> rozlozene do mnozsta malych suborov (pod pojmom mnozsto myslim miliony:-))
> rsync ma problem v pociatocnej faze, ked generuje zoznam suborov, ktore sa
> zmenili oproti poslednej zalohe - trva mu to niekolko hodin, samotne
> kopirovanie je casovo vcelku unosne..dalsia vec je komprimovanie zaloh, co
> asi v pripade rsyncu a inkrementalneho zalohovania nie je mozne..rozmyslal
> som nad amandou, ale potreboval by som vediet 2 veci:

rsync muzete zrychlit treba pres -B 16384, nebo vubec zakazat pocitat
checksumy a prenaset cele zmenene soubory (kdyz jsou male tak to vyjde na
stejno) rozpoznane podle datumu. A nebo to rozsekejte do vice modulu ...

Presouvam takhle cca 200 GiB dat kazdou noc. Vytvoreni struktur v pameti
zabere cca 5 hodin a zabere to 460 MB pameti :) Ale nepada to!

--
z.p.