Zaloha dat

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Pondělí Říjen 21 15:18:31 CEST 2002

Drobny dotaz - tankujete taky za jizdy do auta?

A ted vazne - bezne disky tohle proste neumi. Mozna vam to pujde, ale
nedivte se az ten disk jednou nadobro odejde. Disk na to musi byt
postaveny, tj. musi podporovat tzv. hot swap. Myslim ze obycejne EIDE
tohle neumi, v SCSI to nektere umi urcite, ale rozhodne ne vsechny.

Jinou otazkou je, jestli to umi take OS. Jde hlavne o inicializaci
tech disku, protoze ta se provadi (alespon pokud vim) pri startu, a
nevim jestli ji pozdeji lze spustit a jestli to pripadne nezpusobi
nejake neprijemnosti.