Zaloha dat

Pavel Vedral pve na incad.cz
Pondělí Říjen 21 15:20:07 CEST 2002

Tomáš Vondra wrote:

>Drobny dotaz - tankujete taky za jizdy do auta?

No, letadla uz za letu tankuji....

Ja dosel k podobnym zaverum, ale protoze vim, ze nic nevim a ze je mnoho
chytrejsich lidi nez ja, tak jsem si rikal, ze to uz treba nekdo nejak
domyslel.
Vsechna tahle hruza pro me vyplynula z toho, ze zakaznik ma paskovou
jednotku T20, ktera nechodi, nebo skoro nechodi a stoji do ni priserny
peniz pasky a taky tech dat pribyva. Budu muset vymyslet nejakou sitovou
vychytavku.

Diky :-),

Pavel