Zaloha dat

Kocourek Lukas kocour na evropa2.cz
Pondělí Říjen 21 15:16:11 CEST 2002

> Jeden muj klient chce zajistit zalohovani pomerne velkeho
> objemu dat. Z
> ruznych duvodu by pro me bylo vyhodne zacit to delat na
> suplikovy hard
> disk. Mate nekdo zkusenost s vyndavanim a vkladanim takoveho disku za
> provozu v RH 7.3? Jde to vubec? Asi je mi celkem jedno jestli
> SCSI nebo IDE.

pokud to rozdycha hardware tak byste s tim nemel mit zadny problem (na RH7.2
mi to v jednom serveru chodi)... radic i suplik musi umet hotplug... u
supliku se to projevuje tim, ze ma o neco nize posazeny napajeci konektor,
takze dosedne az potom co datovy kabel uz je spojeny (to plati pro IDE, v
pripade pouziti SCSI je to bezpredmetne, tam je datovy i napajeci konektor v
jednom)... a je vhodne ten suplik umistit na samostatny kanal (opet plati
pouze pro IDE... to druhe zarizeni by z toho nemuselo byt uplne stastne)

kocour