Zaloha dat

Pondělí Říjen 21 16:42:25 CEST 2002

On Mon, Oct 21, 2002 at 02:55:01PM +0200, Pavel Vedral wrote:
> Jeden muj klient chce zajistit zalohovani pomerne velkeho objemu dat. Z
> ruznych duvodu by pro me bylo vyhodne zacit to delat na suplikovy hard
> disk. Mate nekdo zkusenost s vyndavanim a vkladanim takoveho disku za
> provozu v RH 7.3? Jde to vubec? Asi je mi celkem jedno jestli SCSI nebo IDE.
SCSI absolutne v pohode, robim to uz roky, IDE za istych okolnosti, obcas mi
to mrzne. Viacej ti povie google po natukani "SCSI programming howto" a
"idectl". Hardwarovo su supliky dostatocne.

"Dostatocne": technicke parametre IDE ani SCSI nemaju garantovanu nijaku
funkcnost v pripade hotplugu, teoreticky ti to moze resetnut zdroj alebo
dokafrat bord, ale v praxi som s tym nikdy problemy nemal.

> Diky,
> P.
Bye,

               Dudes! May the Open Source be with you.