Samba - zakousla sit

Jiří Zeman zeman.jiri na worldonline.cz
Pondělí Říjen 21 21:13:25 CEST 2002

Dobry den,
   mam na "serveru" s RH7.0 nainstalovanou Sambu. Nakonfiguroval jsem
   ji, takze splnuje zcela me ocekavani. Ale jakmile zacnu z druheho
   PC s WIN98 kopirovat na sdileny disk soubory tak se vzdy stane
   maximalne po patem souboru, ze cela komunikace s Linuxem prestane
   pracovat (nejde ani ftp, telnet, www a ani ping) po restartu linuxu
   vse znovu zacne pracovat, ale jen do doby nez zacnu opet ukladat
   soubory. Po tom zakousnuti, ale mohu z onoho pocitace s WIN98 dale
   se siti pracovat.  Uz se s tim trapim cely tyden a na nic jsem neprisel.

  Diky
  Jirka Zeman.

                        piste na: zeman.jiri na worldonline.cz