Samba - zakousla sit

Jiri Prokupek jprokupek na centrum.cz
Úterý Říjen 22 08:58:36 CEST 2002

Ahoj

Mel jsem podobny problem, kdy serwer byla 486 se stomegab. sitovkou. Kdyz
jsme kopirovla z celerona taky se stomega. tak to dycky slitlo a pomohlo az
znovu nastaveni pres ifconfig. ale zajimavy bylo, ze pokud jsem na celera
dal 10Mbs tak to jelo v pohode.  tot vse. Zaver uz necham na ostatnich - je
dodatek ted kdyz je serwer celer, tak je vse OK.

Jirka