Re: Proč? (LILO)

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Říjen 22 12:23:46 CEST 2002

> Neni mi jasne, proc bych mel na pocitac, kde budu mit pouze jeden system,
> instalovat bootmanager.

A jak zajistite samotne zavedeni (jadra) linuxu ?

a) bootloaderem (LILO, GRUB)
b) ekvivalentnim zavadecem z diskety
c) jadro ulozene primo na diskete se zavede samo
d) z DOSu lze zavadet pomoci loadlin.exe

>... Nicmene pote, co me to uz tolikrat nastvalo, tak jsem
> prestal pouzivat Linux

Ja mam taky na nekolika strojich problemy se zavadenim, ale z
vyse uvedenych moznosti se da vybrat snad vzdy.

> Mylim-li se a lze-li nainstalovat Linux bez boot managera (ted ovsem nemyslim
> bootovani z diskety ;o) ), pak se take rad priucim.

viz d)

 = udelat malou partisnu na zacatku disku
 = nastavit ji jako aktivni
 = dat tam dos (resp. free ekvivalent fredos, DrDOS apod.)
 = do autoexec-u dat loadlin s prislusnymi parametry

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s