Re: Proč? (LILO)

Ivo Peterka ifo na centrum.cz
Úterý Říjen 22 16:45:32 CEST 2002

Dekuji za reakce.

Napad s "malou partition" me nikdy nenapadl.
To je vskutku dobra vec - nekdy vyzkousim.

Co se tyce vyberu z vice jader - me osobne
prijde jako elegantni reseni loader, ktery je
ve FreeBSD
(viz http://www.freebsd.cz/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/boot-blocks.html)
Jestli to dobre chapu, tak LILO vlastne
do sebe slucuje dve veci, ktere jsou ve
FreeBSD oddelene. Otazkou je, je-li to
dobre.

Vlastne jsem se mel spis ptat pana
Linuse, proc se uz davno nezasadil o to,
aby tak dulezita cast systemu, jako je
bootmanager nefungovala zcela spolehlive
(a v tom ma pravdu Ondrej Vacha, ze ma
otazka byla ponekud zavadejici). V podstate mi slo
o to, jestli neexistuje neco mene koplikovaneho
ale vice funkcniho nez LILO a dve odpovedi
mi v tomto smeru zlepsili know-how do budoucna.

Kdyz se nad tim ted zamyslim,
tak toho asi vim o LILO malo, abych ho
mohl soudit. Jenom vim, ze kdyz jsem se
rozhodoval, jaky system si nainstaluji na
svuj slaboucky servrik, tak jsem vybiral
ten, ktery nabootuje hned na poprve ;-).

Jeste jednou dekuji za vysvetleni a inspirativni
napady.

IP