Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distribucich apod.

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Říjen 22 12:22:32 CEST 2002

Stanislav Meduna wrote:

> "Michal Vymazal" <gandalf na mbox.vol.cz> schrieb im Newsbeitrag
> news:ap2qet$ic1$1 na morticia.kit.vslib.cz...

> https://listman.redhat.com/ a vyberte si nejaky vseobecny, napr.
> redhat-list alebo (ak ide o novinku suvisiacu s 8.0) psyche-list.
>
> Ale uprimne povedane neverim, ze to pomoze - pri podobnych
> veciach sice RH v mailing listoch vysvetli svoje stanovisko,
> ale ide o rozhodnutia z vyssich urovni a manageri by vyzerali
> ako magori, keby ich menili kazde dva mesiace...

Ale to je celkem jejich problem :-)

Prihlasil jsem se do listu Psyche. Moje prvni otazka je, proc vyradili
kpackage a gnorpm z distribuce. Zahajuji takovy maly soukromy boj za navrat
techto dvou binarek do distribuce. Utilita Redhat-config-packages je sice
hezka, ale z hlediska kontroly nad systemem je lehce na prd. Je uzitecna
pro zacatecniky, ale kpackage je kpackage!

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz