Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distribucich apod.

Miloslav Trmac mitr na volny.cz
Středa Říjen 23 10:34:21 CEST 2002

On Tue, Oct 22, 2002 at 12:22:32PM +0200, Michal Vymazal wrote:
> Prihlasil jsem se do listu Psyche. Moje prvni otazka je, proc vyradili
> kpackage a gnorpm z distribuce. Zahajuji takovy maly soukromy boj za navrat
> techto dvou binarek do distribuce. Utilita Redhat-config-packages je sice
> hezka, ale z hlediska kontroly nad systemem je lehce na prd. Je uzitecna
> pro zacatecniky, ale kpackage je kpackage!
Nejdriv prohledejte archivy limbo-list a psyche-list. Pravdepodobne
nemate moc sanci, "obvykle" konfiguracni nastroje byly z distribuce
vyrazeny, protoze to motivuje ke zlepseni tech od Red Hatu.
Pokud RH nastroje nefunguji, drive kazdy pouzil xf86config/gnorpm.
Nyni to uzivatele tlaci k tomu, aby do bugzilly psali RFE, a vyvojare
ke zlepseni produktu.
	Mirek