Mandrake 9.0 a problem se startem mysql

Garalda garalda na email.cz
Středa Říjen 23 08:38:57 CEST 2002

Preji hezky den,

pres vikend jsem si nainstaloval MDK 9.0. Instalace probehla relativne bez problemu (relativne = u tri rpm se zdrojaky mi to nahlasilo tusim chybne crc a nenainstalovalo se to). Zatim to vypada, ze vetsina veci beha, jen mysql nefunguje. Nastavil jsem si, ze ho chci spoustet uz pri startu, ale kdyz se podivam do seznamu bezicich procesu, tak tam mysqld neni. Kdyz ho dam spustit, tak to okno zamrzne. Zkousel jsem vyhodit spousteni pri startu a spoustet tusim pres safe_mysqld (nebo tak nejak) a prisel jsem na zajimavou vec. Kdyz ho pustim, tak to zamrzne. Kdyz ho nasledne odstrelim z jine konzoly, tak to vypise, ze se ho nepodarilo ukoncit a ROZBEHNE SE! Pak uz normalne funguje jak ma. Zda se mi ale ponekud nestastne pokazde kdyz chci spustit mysql provadet takove machinace. Nepotkal jste se s tim prosim nekdo, pripadne netusite jak to opravit? Ja tady k tomu nemuzu nic v dokumentaci najit, ale asi neumim hledat :(

Diky

Email.cz -----> Vaše emailová schránka zdarma.
http://www.Email.cz <------------Pošta zdarma!