Mandrake 9.0 a problem se startem mysql

Jiří Chomát jiri na chomat.net
Středa Říjen 23 08:45:15 CEST 2002

Zdravim, mam podobny problem... na MDK 9.0
Resenim pro mne bylo vypnout automaticky start v Madrake Control Center
a do Rozvržení průgramů jsem napsal příkaz pro spuištění MySQL při
startu PC takto :   /etc/rc.d/init.d/mysql start

Treba mi to pohanite, ale poradil jsem si sam a funguje to :o)
JCh

On St, 2002-10-23 at 08:38, Garalda wrote:
> Preji hezky den,
> pres vikend jsem si nainstaloval MDK 9.0. Instalace probehla relativne bez problemu
(relativne = u tri rpm se zdrojaky mi to nahlasilo tusim chybne crc a nenainstalovalo se to).
Zatim to vypada, ze vetsina veci beha, jen mysql nefunguje.
Nastavil jsem si, ze ho chci spoustet uz pri startu, ale kdyz se podivam do seznamu bezicich procesu,
ak tam mysqld neni. Kdyz ho dam spustit, tak to okno zamrzne.
Zkousel jsem vyhodit spousteni pri startu a spoustet tusim pres
safe_mysqld (nebo tak nejak) a prisel jsem na zajimavou vec. Kdyz ho
pustim, tak to zamrzne. Kdyz ho nasledne odstrelim z jine konzoly, tak
to vypise, ze se ho nepodarilo ukoncit a ROZBEHNE SE! Pak uz normalne
funguje jak ma. Zda se mi ale ponekud nestastne pokazde kdyz chci
spustit mysql provadet takove machinace. Nepotkal jste se s tim prosim
nekdo, pripadne netusite jak to opravit? Ja tady k tomu nemuzu nic v
dokumentaci najit, ale asi neumim hledat :(