Mandrake 9.0 a problem se startem mysql

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Středa Říjen 23 08:48:41 CEST 2002

spousteni pri startu a spoustet tusim pres safe_mysqld (nebo tak nejak) a
prisel jsem na zajimavou vec. Kdyz ho pustim, tak to zamrzne. Kdyz ho
nasledne odstrelim z jine konzoly, tak to vypise, ze se ho nepodarilo
ukoncit a ROZBEHNE SE! Pak uz normalne funguje jak ma. Zda se mi ale ponekud
nestastne pokazde kdyz chci spustit mysql provadet takove machinace.
Nepotkal jste se s tim prosim nekdo, pripadne netusite jak to opravit? Ja
tady k tomu nemuzu nic v dokumentaci najit, ale asi neumim hledat :(

Zkuste MySQL odinstalovat a znova nainstalovat. Vypada to blbe a hodne
widlacky, ale pokud mate poskozena rpm (coz je mozne) tak by to mohlo
pomoct. Ta rpm si v kazdem pripade zkontrolujte.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz