Kouwell KW-571B?

Pavel Just just na ais.cz
Středa Říjen 23 08:51:05 CEST 2002

Pokud si dobře uvědomuji, pak load vám při níže uvedné situaci vyběhne
s libovolným řadičem. Zkuste si pustit několik ftp současně (ftp serverů)
a zjistíte, že pokud proces čeká na IO operaci na síti (odeslání dat
klientovi a potvrzení příjmu) v loadu se objeví.

Pavel Just

On Tue, 22 Oct 2002, Jan Oppolzer wrote:

> chtel bych se zeptat, zda nekdo nemate zkusenosti s timto radicem pod
> Linuxem? Mam na desce pouze ATA/33 radic a pri praci s daty mi load
> vybehne dosti neprijemne vysoko. Napr. nyni rozTARovavam 700MB soubor,
> upload ze serveru pres ftp cca. 1 - 2Mbit/s, download asi 500kbit/s a load
> serveru je 5!!! Tato aktivita probiha na samostatnem disku, pripojenem do
> /home. Je to WD WD172AA 2MB cache 5400rpm. Desku mam QDI s chipsetem
> 440BX. Masina je Celeron 400MHz, 224MB RAM, RedHat Linux 8.0. Pricemz 70%
> CPU 'idluje'.  Proto chci koupit nejaky radic, ale nikde jsem nenasel,
> [...]

Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.