Kouwell KW-571B?

Jan Oppolzer oppolzer na pluto.pslib.cz
Středa Říjen 23 12:51:45 CEST 2002

Samozrejme, ze load vybehne s kazdym ftp spojenim a praci s daty na disku,
asi mi nerozumite - moje chyba, nenapsal jsem to moc presne. Kdyz se pouze
ze serveru stahuje pres ftp (treba i vice konexi), tak je load v rozumne
hranici (samozrejme zalezi kolik konexi, jak rychlych). Problem vsak
nastava pri praci s daty na disku, napr. pri rozbalovani archivu, pri
presouvani dat a myslim si, ze load vyskoci az neuveritelnym zpusobem.
Napr. doma mam stroj: Duron 700MHz, 256MB RAM, Seagate 40GB ATA/66 a load
pri presunu dat je cca. kolem 1 (+/- nejaky drobny), ale i na notebooku
Celeron 750MHz, 128MB RAM, Fujitsu 15GB ATA/33 (jeste jsem se nedostal k
tomu, proc nechce behat na ATA/66 - to ted neresim) a tam je load taky o
poznani mensi, opet cca. 1. Sice jsou to pocitace vykonejsi, ale na
Celeron 400MHz, 224MB RAM prece nemuze byt pri rozTARovavani load kolem
4-5? Nebo snad ano? Myslim, ze radicem load nestahnu na 0.03, ale myslim,
ze aspon se bude alespon rozumne pohybovat kolem 1 - 1.5 nebo se mylim?

Jan Oppolzer