Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distrib ucich apod.

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Říjen 23 09:20:50 CEST 2002

> Vdaka Stanovi, ktory mi toto forwardol som tiez zrusil distribuciu
> redhatu v ,,nasom'' obchode. Chcem len pripomenut, ze bohuzial na takuto
> trapnu hovadinu maju svoje pravo.
>
> Ja len cakam, kedy Free Software Foundation zakaze redhatu pouzivat svoj
> trademarkovany nazov GNU a budu musiet kvoli tomu prerabat celu
> distribuciu. Este, ze tu mame Debian, ktorych nezaujima predajnost, ale
> pouzivatel...

Teda me tyhle vykriky prijdou smesne. Redhat se rozrostl a dela neco, co se
nam nelibi, tak mu slapnem na krk. :-) Debian nezajima prodejnost, ale
uzivatel. :-) No pak pochybuju, ze Debian dlouho vydrzi.
On totiz Redhat se chova tak, jak se bude chovat kazda uspesna distribuce.
Debian muze to byt super distribuce, ale zkuste najit Debian ve velke
zahranicni firme. Vesmes se vyber zuzi na Redhat a Suse. A s tim, jak se
stava distribuce komercne uspesna prichazi spousta problemu, ktere pred tim
nebyly. Takove ty vykriky obchodu, ze oni uz Redhat dodavat nebudou je
smesna. Velke inet obchody je davat budou stejne dal, jenom to nazvou
Cerveny klobouk nebo tak nejak. A pokud nejaka dalsi distribuce dosahne
komercniho uspechu urovne Redhatu, tak se zacne starat i o dosud bezvyznamne
veci. Takze za par let se tu muzeme potkat a nase deti budou nadavat, jak
tomu Debianu jde o prachy a ze nejlepsi je stejne Pokemonix. ;-)

TNX