OT: SW pro Win pro konverzi textu do UNIX formatu

Jiří Chomát jiri na chomat.net
Středa Říjen 23 10:16:23 CEST 2002

Nevim, jak je posilas zpet na Linux, ale zkus WinSCP na googlu to najdes
a ten ma pri posilani tam i zpet volbu upravy konce radku.
Mne to funguje super a jeste k tomu je to sifrovany prenos.
JCh