OT: SW pro Win pro konverzi textu do UNIX formatu

Středa Říjen 23 10:29:30 CEST 2002

Kovar Jan píše:
> DD.
> Omlouvam se za OT, ale potrebuju obcas pripravovat ve Woknech konfiguracni
> soubory pro Linux a dost mi vadi, ze po kopnuti na linux mam na koncich
> radku takove skarede znaky. Vite nekdo o SW pro Win, ktery umoznuje prevest
> textovy soubor do formatu pro linux? Info klidne primo na muj mail.
	Záleží na formě přenosu, při ftp, smb, mcopy můžete mít konverzi
automatickou. Nebo můžete psát rovnou v editoru, který podporuje oba
formáty, např. gvim. Prográmky typu dos2unix a unix2dos předpokládám znáte.
Ono to vlastně není nic ďábelsky složitého, jde jenom o znaky konec-řádku a
konec-souboru.