Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distrib ucich apod - Pokrok

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Říjen 23 10:05:22 CEST 2002

Kovar Jan wrote:

> Teda me tyhle vykriky prijdou smesne. Redhat se rozrostl a dela neco, co
> se nam nelibi, tak mu slapnem na krk. :-) Debian nezajima prodejnost, ale
> uzivatel. :-) No pak pochybuju, ze Debian dlouho vydrzi.
> On totiz Redhat se chova tak, jak se bude chovat kazda uspesna distribuce.
> Debian muze to byt super distribuce, ale zkuste najit Debian ve velke
> zahranicni firme. Vesmes se vyber zuzi na Redhat a Suse. A s tim, jak se
> stava distribuce komercne uspesna prichazi spousta problemu, ktere pred
> tim nebyly. Takove ty vykriky obchodu, ze oni uz Redhat dodavat nebudou je
> [...]

Ja osobne souhlasim s TNX. Prodavat vypalene ISO image RH samozrejme nadale
lze a to za cenu nakladu spojenych se sluzbou (vypaleni a zaslani postou) +
cena medii. Mily obchod zkratka pripoji vetu "Zalozeno na distribuci Red
Hat, vypalil nas obchod" a je to. Ohledne kpackage a gnorpm, uz mi psali
:-) Zatim pry mam pouzivat balicek kdeadmin z Mandrake.
Try kdeadmin package from mandrake
kdeadmin3.0.3-10mdk.rpm (use your preferred mirror or rpmfind)
works fine for me so I cannot confirm that there has been any need to remove
it in psyche.
Coz samozrejme neni oficialni vyjadreni RH, na to jsem zvedav.
Na druhou stranu je chapu. Zasilkovych sluzeb u nas je hodne a ne vsechny
jsou "koser" ohledne licenci, prav apod. Pritom se jedna o malickosti,
takze tahle debata snad prispeje k "procisteni" vztahu.
--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz