Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distrib ucich apod.

Miloslav Trmac mitr na volny.cz
Středa Říjen 23 10:47:17 CEST 2002

On Wed, Oct 23, 2002 at 09:38:34AM +0200, Tomáš Vondra wrote:
> Myslím že jsi tak otochu mimo mísu, protože ty obchody by Red Hat
> klidně dál prodávaly, kdyby mohly, a třeba i pod jiným názvem. Jenomže
> ono nejde jenom o název - v diskusi padlo že by bylo nutno nahradit
> (nelze jednoduše smazat) loga Red Hatu a atd. V tom je ten vtip, a
> obchody si prostě řekly že tohle se jim nevyplatí.
Mozna by nebylo na skodu, kdyby se podobne "poskozeni" spojili a vyvorili
"standardni" nahradu balicku anaconda-images a redhat-logos (mozna
jsem na nektery zapomnel). Pak by se to "vyplatilo"?

> A co s tím má společného že Debian nenajdete ve velké firmě (i když si
> myslím že to není pravda), to mi vůbec není jasné. To totiž o kvalitě
> distribuce a přístupu k uživatelům v podstatě nic neříká.
Takove veci jako cerifikace pro Oracle?
	Mirek