Zaloha dat

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Říjen 23 10:16:53 CEST 2002

Panove, vy tady jenom slovickarite. kdybyste se podivali na muj prispevek
na toto tema, nemuseli jste vubec zatezovat internetove linky.

IDE disk vam neshori ani kdyz nemate "hotswapovy" suplik (je to jen tahani
penez z kapes neznalych uzivatelu, tzv. BFU - podivejte se na schema jak ma
interfacovanou sbernici), jedine problemy muze delat SCSI sbernice s
aktivnim tlumenim (v pripade stejneho zachazeni). Tam je to ale zase reseno
pres hot-swap.

JL.

Odesílatel: Ondrej Sury <sury.ondrej na globe.cz>
Jarda Mikulík <jarda.mikulik na jetedata.cz> writes:

> Ukazte mi pumpu ktera bude umet natankovat za jizdy (tzn. mobilni) a
> nevidim problem.
Jste se nad tim nezamyslel...  puvodni pisatel se snazil rict, ze je

A v kazdem pripade se opravdu nedivte az vam neco shori, kdyz budete
pouzivat veci zpusobem na ktery nebyly staveny.

P.S.: Necetl jsem cely thread a mozna se mylim.