Mozilla Kiosk

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Říjen 24 07:54:45 CEST 2002

:> Zdravim,
:> potreboval by som pouzit Mozillu ako fullscreen prehliadac (nieco ako kiosk
:> mode v MSIE :) ) t.j. bez caption, toolbarov a borderov... Proste maximalny
:> zazitok z web-u. Viete mi niekto pomoct but odkazom, alebo popisom konkretneho
:> riesenia? Dakujem.

asi najlepsi zdroj informacii, ktory Vam pomoze:

http://kiosk.mozdev.org/

akurat ten skin, co tam vyrobili je desivo skaredy, ale podla
dokumentacie sa s tym vcelku jednoducho da nieco robit :-{)))

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying