Mozilla Kiosk

Lumír Jasiok lumir.jasiok na vsb.cz
Čtvrtek Říjen 24 10:09:19 CEST 2002

On Thu, 24 Oct 2002, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> :> Zdravim,
> :> potreboval by som pouzit Mozillu ako fullscreen prehliadac (nieco ako kiosk
> :> mode v MSIE :) ) t.j. bez caption, toolbarov a borderov... Proste maximalny
> :> zazitok z web-u. Viete mi niekto pomoct but odkazom, alebo popisom konkretneho
> :> riesenia? Dakujem.
>
> asi najlepsi zdroj informacii, ktory Vam pomoze:
>
> http://kiosk.mozdev.org/
>
> akurat ten skin, co tam vyrobili je desivo skaredy, ale podla
> dokumentacie sa s tym vcelku jednoducho da nieco robit :-{)))

Dobry den,
ja prave pripravuju nejake kiosky pro nasi VS a zjistil jsem, ze nez se
"patlat" s novym skinem pro kiosk mozillu je jednodussi si stahnout
napr. IE skin pro normalni mozillu a upravit mu prislusny vzhled k obrazu
svemu. Je treba si pohrat s XUL pro dany skin a pripadne s CSS styly.

S pozdravem

Lumir Jasiok

--

  Lumír Jasiok      	Student VSB-TU Ostrava
  email:          	Lumir.Jasiok na vsb.cz
  MOTTO: 	 	Unix je user-friendly, ale sve
                	pratele si vybira.