Schranka, cut & paste

Kocek Kvetoslav kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Čtvrtek Říjen 24 08:40:21 CEST 2002

> V nekterych programech (treba v StarOffice) musim pouzit
> Ctrl-C a Ctrl-V,
> abych mohl manipulovat s daty ve schrance a nekdy ani to nejde - data
> nejsou kompatibilni.

Souhlasim, ze ve win se mi s ni pracuje lip. Treba takova
jednoducha vec: Nahradit jedno slovo v textu jinym, uz napsanym.
Ve win oznacim nove slovo, dam ctrl-c, oznacim stare slovo, dam ctrl-v
V lin oznacim stare slovo, smazu, oznacim nove slovo, hledam kde bylo
stare, vlozim nove. Vetsinou hledani toho mista kam to mam vlozit
zabere vic casu, nez kdyz ho vidim jeste nesmazane.

Nebo treba ve woknech je ctrl-c a ctrl-x. Rozdil snad kazdy zna.
Jak docilim, aby fungovalo ctrl-x a zaroven ctrl-c v linuxu?
--
 Kosáč

-In a world without walls...
..who needs gates and windows??