Schranka, cut & paste

Petr Vaněk petr.vanek na ika.cz
Čtvrtek Říjen 24 10:46:34 CEST 2002

On Čt, 2002-10-24 at 08:40, Kocek Kvetoslav wrote:
> [...]

ano, treba mne stve tohle: v galeonu si oznacim kus textu
a chci ho pretahnout do SO(5.2)... peklo :)

> Souhlasim, ze ve win se mi s ni pracuje lip. Treba takova
> jednoducha vec: Nahradit jedno slovo v textu jinym, uz napsanym.
> Ve win oznacim nove slovo, dam ctrl-c, oznacim stare slovo, dam ctrl-v
> V lin oznacim stare slovo, smazu, oznacim nove slovo, hledam kde bylo
> stare, vlozim nove. Vetsinou hledani toho mista kam to mam vlozit
> zabere vic casu, nez kdyz ho vidim jeste nesmazane.

a neni to zalezitost WM? ja s timhle problemy nemam. nakopiruju
do schrany(ctrl-c) dvojklikem oznacene slovo premazu (ctrl-v).

         Petr Vanek
      petr.vanek na ika.cz
  ----- www.yarpen.cz --------
Kuolema Kaikille (Paitsi Meille)