Crypto FS, Samba*.deb

=?iso-8859-2?b?Ikpp+O0=?=.Baloun" <baloun na pds.plz.cdrail.cz>" na morticia.kit.vslib.cz =?iso-8859-2?b?Ikpp+O0=?=.Baloun" <baloun na pds.plz.cdrail.cz>" na morticia.kit.vslib.cz
Čtvrtek Říjen 24 08:44:43 CEST 2002

Zdravim
Mam dotaz, existuje nejaky soft, ktery by byl schopen za provozu sifrovat
cely disk (logicky, pripojeny treba k /root).
Mam na mysli treba to, ze pri startu se zepta na heslo a potom bezi
rozsifrovane podobe. Pokud by to heslo nenapsalo, tak bude necitelny.
Pouzivam mdk 9.0

Potom mam jeste jeden dotaz, mohl byste mi nekdo poradit, jak vytvorit
deb baliky z poslednich zdrojacu samby. Doposud jsem delal jen s rpm
a tohle je pro me novinka.

Diky
Zatim

Jiří Baloun