ncpmount

Sedivý Michal sedivy na pds.pha.cdrail.cz
Čtvrtek Říjen 24 08:29:27 CEST 2002

Na Linuxu je zapotrebí doinstalovat balícek "ncpfs"
potom  "ipx_configure --auto_interface=on --auto_primary=on"
po pár sekundách príkaz "slist"  kterej by mel zobrazit servery NW

"Jan Povolny" <povolny na utrv.ujep.cz> píse v diskusním príspevku
news:ap7rno$agn$1 na server4.gts.cz...