ncpmount

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Říjen 24 08:39:38 CEST 2002

Jan Povolny <povolny na utrv.ujep.cz> wrote:
 : Dobry den,

 : potrebuji pripojit na linux jeden novellovsky svazek, nicmene novell server
 : ma od jineho spravce nahozenou pouze podporu IPX, nelze pingat, ani ho
 : nikde jinde nevidim.

 : ncpmount ho nenajde. Pochopil jsem, ze je nutne zprovoznit IP na tom
 : novellu, ale ptam se, zda existuje i opacna cesta, jestli muzu nejak pomoci
 : linuxu videt ten novell jen s IPX.

je to presne naopak, ncpmount vyzaduje podporu IPX (a ncpfs) v linuxe,
novell server staci obycajny (boli nejake problemy s verziami novelu,
ako je to teraz to neviem)

aky je obsah suborov /proc/net/ipx* ?

| Radovan Garabík  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |