Zbytecna diskuze - Re: Vyjednavani s Red Hat

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Říjen 24 10:03:23 CEST 2002

"Vaclav Peroutka" <vaclavp na s3group.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:3DB793F2.5060808 na s3group.cz...

> ANAL nebo ORAL, ja mam jiny nazor - kolik by komu z vas zabralo zmenit
> ty dva soubory, kde by bylo misto RedHat treba GreenSocks a zacal jste
> to distribuovat, jak se Vam zlibi ?

A kolko by to zabralo internetovemu obchodu, prevadzkovanemu
jednym clovekom, keby to mal robit pre kazdy titul v ponuke?
A samozrejme vsetko aj otestovat - nebude predsa predavat
nieco, co sam zmenil a neodskusal.

Ja to nechcem distribuovat. Ja chcem mat moznost si tymto
sposobom distribuciu kupit. Ak v RH maju pocit, ze im tak unikaju
tucne zisky, tak nech sa nehraju na volnu distribuciu ISO images
a pre mna za mna nech ich nevystavuju vobec, bude to ferovejsie.
Obmedzovat to tymto sposobom povazujem za zase dalsi
vynalez, ako dodrzat literu zakona, ale klast umele obmedzenia.

> Takze mi soucasny stav nevadi. Az mi vadit zacne, tak sednu a za hodinu
> nebo dve mam logos zmenene

Vy mate internetovy obchod zamerany na Linux?

Zdravi
--

Stano