Zbytecna diskuze - Re: Vyjednavani s Red Hat

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Čtvrtek Říjen 24 08:32:18 CEST 2002

ANAL nebo ORAL, ja mam jiny nazor - kolik by komu z vas zabralo zmenit
ty dva soubory, kde by bylo misto RedHat treba GreenSocks a zacal jste
to distribuovat, jak se Vam zlibi ?

Urcite kratsi dobu, nez co to tu resite - ostatne, co to sleduji, k
nicemu rozumnemu nikdo nedosel.

Sice mne nekteri mozna ukamenuji, ale ja STALE nemam duvod upgradovat
svoji GreenSocks 6.2 - mno, sit doma stejne nemam, takze nejvetsi ujma
by asi nastala, kdyby mi pocitac spadl ze stolu...

Takze mi soucasny stav nevadi. Az mi vadit zacne, tak sednu a za hodinu
nebo dve mam logos zmenene - i kdybych tam mel dat BSOD z Windows...

Samozrejme, diskuzi se nebranim, ale rozumnejsi tema by nebylo ?

Vasek