Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distribucich apod.

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Říjen 24 10:47:29 CEST 2002

> Ked raz na to dostanem uctenku, fakturu, ak si to mozem
> dat do nakladov, rad by som videl argument na to, ze nejde
> o komerciu...

Souhlas.

Takze bysme to mohli uzavrit s tim, ze kdo ma zajem, muzu mu
NEKOMERCNE (*) vypalit RH 8.0 (pripadne nektere starsi
distribuce RH nebo po domluve i neco jineho - volne
stazitelneho). Pokud toto nemohou / nechteji delat "komercni"
firmy a firmicky, byla by toto cesta, co rikate ?

(*) NEKOMERCNI = bez stvrzenky a bez naroku na honorar. Kdo bude
chtit, muze (dobrovolne) prispet castkou kterou uzna za vhodnou.

Uz jsem to podobne praktikoval driv a myslim, ze se to (s uzkym
okruhem odberatelu) docela osvedcilo. Takze kdo mate zajem
piste.
A kdo zajem nema, at uz zbytecne nerozvadi toto tema. Ted uz ma
snad kazdy moznost vyrovnat se s tim po svem....

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s