Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distribucich apod.

David Kuzela xkuzd01 na vse.cz
Čtvrtek Říjen 24 10:26:49 CEST 2002

Stanislav Meduna pise:
> Ak to sukromne napalim a poslem Jankovi z Hornej Dolnej, je to
> v poriadku. Ak to sukromne napalim a poslem patdesiatim Jozkom
> z Dolnej Hornej a zoberiem za to peniaze, je to nedovolene
> podnikanie :-)

Je za tim sice smajlik, takze je to mozna vtip, ale stejne mi
to neda. V CR je jednim ze znaku podnikani soustavnost, takze
to podnikani neni, pokud to delate jednorazove. Je to sice
prijem, ale prilezitostne prijmy do 10.000 Kc (za rok) jsou
osvobozeny od dane z prijmu fyz. osob.

> Pod pojmom nekomercna distribucia by som okrem sukromneho
> napalenia skor videl aktivity roznych LUG-ov a.p.

> IANAL, ale ak ma niekto iny nazor, rad by som pocul argumenty.

Otazka zni nekomercni == nepodnikani? :-) Pokud ano, neni co
resit.

--
                                                 David Kuzela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-