potvrzovani prijeti mailu

Dusan Malik malik na education.gov.sk
Čtvrtek Říjen 24 12:43:44 CEST 2002

At 12:18 24. 10. 2002 +0200, you wrote:
> [...]
Teraz ma napadlo, ze ja nemam zakazane potvrdzovanie mailov,
ale iba nastavene, aby sa ma to opytalo, ci to chcem, alebo nechcem
potvrdit. A taisto, ako tu bolo spomenute, v konferencii som este
nenarazil na poziadavku potvrdenia.
Dost nechapem v com je pes zakopany. Asi ten mailovaci klient
v tomto nema jasno a blbne. Nico spatne interpretuje.

S pozdravom
Malik