potvrzovani prijeti mailu

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Čtvrtek Říjen 24 12:50:57 CEST 2002

mel jsem puvodne nastavene, aby se mne zeptal, zda chci danemu uzivateli
poslat potvrzeni... uz jsem to vypnul, pouzivam mail klienta z mozilly
1.1, poctive totiz vsechny maily projizdim ;-))), nestava se to casto
ale nekdy ano...
martin dvorak

--
Martin Dvorak, technicka podpora