DOSemu, Nwclient a software?

Kozak Jiri linux na nobleslen.cz
Čtvrtek Říjen 24 12:40:01 CEST 2002

Dobrý den.
Mám takovou ideu, že v DOSemu a naistalovaném DOSu využiji Nwclienta a
přihlásím se k serveru Novell. Odtud spustím aplikaci psanou v Pascalu
běžící na Betrievu, tak jak na bežné DOS stanici.

Po instalaci jsem ale zjistil, že to asi s aplikacemi pro DOS pod
Linuxem nebude tak jednoduché. Např. jednoduchý program "edit" se někdy
spustí OK, a někdy se úplně rozhodí jeho okno. Jinou aplikaci jsem pod
DOS nespustil vůbec.
Jak je to s  DOSemu a aplikacemi pod DOS?
Jak je to s NWclientem? Budu potřebovat i v případě DOSemu funkční
IPXutils a NCPFS? Do teď mi to totiž nejde rozjet (nefunguje slist).

Mnohokrát díky za každou reakci
                                                            Jirka