DOSemu, Nwclient a software?

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Říjen 24 13:44:04 CEST 2002

Dne čt 24. říjen 2002 12:40 jste napsal(a):
> Dobrý den.
> Mám takovou ideu, že v DOSemu a naistalovaném DOSu využiji Nwclienta a
> přihlásím se k serveru Novell. Odtud spustím aplikaci psanou v Pascalu
> běžící na Betrievu, tak jak na bežné DOS stanici.
>
> Po instalaci jsem ale zjistil, že to asi s aplikacemi pro DOS pod
> Linuxem nebude tak jednoduché. Např. jednoduchý program "edit" se někdy
> spustí OK, a někdy se úplně rozhodí jeho okno. Jinou aplikaci jsem pod
> DOS nespustil vůbec.
> Jak je to s  DOSemu a aplikacemi pod DOS?

Problem je najit vhodne pametove pomery v nastaveni dosemu pro kazdou
jednotlivou aplikaci. Pokud nepouziva rozsirenym zpusobem grafiku  a prime
pristupy na hw tak se da rici ze by mohla chodit.

> Jak je to s NWclientem? Budu potřebovat i v případě DOSemu funkční
> IPXutils a NCPFS? Do teď mi to totiž nejde rozjet (nefunguje slist).

Myslim ze ano (nikdy jsem to bez toho nezkousel), potom v dosemu.conf povolite
ipxsupport a ten novell hack

Pak je treba nahrat cast novell klienta pro dos (ne 32 bit ), nahravaly se 4
soubory  tak se pouziji posledni dva. Jmena si po 4 letech uz napamatuji.

Ale pripravte se na to ze je to sssssssiiiiiiiillllllleeeeennnnnneeee
ppppppoooommmaaaaalllllleeee.

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners