Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distribucich apod.

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Čtvrtek Říjen 24 13:17:08 CEST 2002

        Zdravím konferenci,

 můj příspěvek nebude možná k ničemu ale kdo ví.

co stojí za přečtení
/usr/share/doc/redhat-logos-1.1.6/COPYING
/usr/share/doc/anaconda-images-8./COPYING
http://www.redhat.com/about/corporate/trademark/guidelines.html

jinak redhat-logos a anaconda-images jsou podle mě jediné balíčky které by
bylo třeba nahradit pro legálnost prodávaných CD s distribucí "Červená
buřinka 8.0", vycházím z toho že pouze tyto dva balíčky mají uvedenou
licenci "Copyright ? 1999-2002 Red Hat, Inc.  All rights reserved.", ale
jist si tím nejsem. Vzhledem k tomu že obsahují jenom obrázky nemyslím že
by měl být velký problém je nahradit vlastnímy balíčky.

Stefan

PS: RedHat neopustím a třeba si konečně jednou koupím krabici abych jim
poděkoval za to co dělají