Je novy notebook pro Linux rizikem?

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pátek Říjen 25 08:27:34 CEST 2002

Vaclav Stepan <w na linux.fjfi.cvut.cz> writes:

> A uzavrel jsem to na IBM a jsem spokojen. Pokud vim, tak v podstate
> vsechny notebooky IBM od TP 600 vcetne/vyse jsou plne podporovane pod
> Linuxem.

Nefunguje mi Ultrabay...  resp. vcera jsem neco kolem toho hledal a je to
takove skrabani levou nohou za pravym uchem.  NB se musi suspendnout,
vymenit, linux se musi bootovat s necim jako hdc=cdrom a floppy musi byt
jako modul.  Proste chtelo by to nativni podporu Ultrabaye v kernelu ;-)

Jinak mi to bezi, ale lip nez kolegum, kteri na tom maji Windoze... ;))))

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6